Opweg naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Daisy Voorn - WaarBenJij.nu Opweg naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Daisy Voorn - WaarBenJij.nu

Opweg naar Zuid-Afrika

Ik wil in ongeveer 6 maanden tijd een avontuurlijk reis maken van Nederland naar Zuid-Afrika...
Ik reis allereerst van Nederland door Belgie, Frankrijk, Spanje naar Marokko toe.. Vanaf Marokko neem ik het vliegtuig naar Zuid-Afrika!

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2009

Laatste week Zuid-Afrika

24 Maart 2009

Addo Elephant National Park

17 Maart 2009

The Elephant Schoolproject

10 Maart 2009

Het "grote" olifantenavontuur

04 Maart 2009

De derde week van de rondreis
Daisy

Ik wil in ongeveer 6 maanden tijd een avontuurlijk reis maken van Nederland naar Zuid-Afrika... Ik reis allereerst van Nederland door Belgie, Frankrijk, Spanje naar Marokko toe.. Vanaf Marokko neem ik het vliegtuig naar Zuid-Afrika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 42989

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2008 - 01 April 2009

Opweg naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: